Service desk; dienstverlening versus optimalisatie

21apr10:0011:30Service desk; dienstverlening versus optimalisatie

Event Details

Leren van elkaars uitdagingen en oplossingen rondom de balans tussen dienstverlening van servicedesk omgevingen en optimalisatie. Tijdens de sessie in samenwerking met SVB ontstond de behoefte om het vraagstuk dienstverlening versus optimalisatie verder uit te diepen. UMC Utrecht deelt in deze Q&A sessie haar uitdagingen op dit gebied. Hoe komen we aan vernieuwingen en verbeteringen toe, wanneer de werkdruk constant hoog blijft? We blijven in een cirkel hangen waarin we
weten dat vernieuwingen belangrijk zijn om de werkdruk te verlagen, anderzijds blijft er geen capaciteit over door de toenemende werkdruk. UMCU is ook erg benieuwd hoe andere organisaties dit aanpakken. Wat zijn de do’s en don’ts, tips en tricks? Welke uitdagingen en vragen spelen er bij andere organisaties op dit vlak?

Meld jezelf of collega’s snel aan via de Community Officer van je organisatie.
Geïnteresseerd? stuur een mail naar info@itcircle-nederland.nl

Meer

Tijd

(Woensdag) 10:00 - 11:30(GMT-11:00)

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *