september, 2022

29sep15:0017:00VR Experience (Erasmus MC)

Event Details

Vroeger kon de klant, patiënt, medewerker, student de toegevoegde waarde ervaren door het product te betasten, te proeven of te bekijken. Tegenwoordig is toegevoegde waarde vaak ontastbaar en abstract. Toch zijn er mogelijkheden om toegevoegde waarde glashelder te communiceren, zoals Virtual Reality. Met een speciale VR-bril en koptelefoon een volledig digitale wereld creëren, waardoor de gebruiker zich naar een virtuele wereld verplaatst. Er is dan geen overlap meer met de fysieke wereld, waardoor gebruikers de gecreëerde digitale wereld als de échte wereld ervaren. Maar hoe pas je dit nu zakelijk waardevol toe? Welke technieken zijn er? Wat zijn de learnings om tot een oplossing te komen die ook echt toegevoegde waarde biedt? Het Erasmus MC deelt tijdens deze sessie op tactisch en operationeel niveau haar bevindingen met betrekking tot Virtual Reality. Zij zetten VR o.a. in om kinderen zo goed mogelijk voor te bereiden op een operatie en eventuele spanning vooraf te verminderen. Meld je aan via de Community Officer van je organisatie.

Meer

Tijd

(Donderdag) 15:00 - 17:00

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

X