Project Voice: Conversational AI

30mar15:3017:00Project Voice: Conversational AI

Event Details

Om de dienstverlening op een service desk verder te professionaliseren worden allerlei innovatieve oplossingen bedacht en geïmplementeerd, om medewerkers te ondersteunen de klant op een juiste en aandachtige wijze te woord te staan en te helpen. Zo ook op de service desk van ARAG, waar geëxperimenteerd is met de inzet van Conversational AI om gesproken tekst automatisch leesbaar en begrijpelijk om te zetten. Door middel van het inzetten van ArtificiaI Intelligence (AI) en Large Language Moldes wordt data geanalyseerd, afkomstig uit audio opnames en wordt deze data verwerkt.

Tijdens deze sessie deelt Nina González del Río -Zonneveld, projectmanager Innovatie ARAG Nederland de uitkomsten van deze pilot. En ze is ook erg benieuwd hoe andere organisaties omgaan met deze techniek, of andere innovaties

Dus ben jij die Customer Service Manager, Customer Service Medewerker, AI Specialist/developer, Conversational Specialist, Data Engineers die hier meer over wil weten, meld je dan snel aan!

Meer

Tijd

(Donderdag) 15:30 - 17:00(GMT+02:00)

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *