Uitdagingen ServiceNow

16may15:3017:00Uitdagingen ServiceNow

Event Details

Ontdek de sleutel tot maximale efficiëntie! Zonder geautomatiseerde workflows vereist
een bedrijf meer personeel om alle data in de juiste systemen te krijgen. Maar waar leidt
dit toe? Uiteindelijk zijn het de besparingen die voortvloeien uit efficiëntie die het grootst
zijn. Bedrijven realiseren zich steeds meer dat digitale transformatie de weg vrijmaakt
voor gestroomlijnde processen en aanzienlijke kostenbesparingen.

ServiceNow staat vooraan in deze revolutie en is een krachtige tool die organisaties helpt
bij het verwezenlijken van hun digitaliseringambities. Een uitstekend voorbeeld van de
impact ervan is de mogelijkheid om customer workflows te automatiseren. Bovendien heeft
ServiceNow het innovatieve Now Assist geïntegreerd in de kern van het platform, waardoor
een naadloze samenwerking tussen AI en de data binnen het systeem mogelijk is.
Marco Damen, Product Owner ServiceNow bij KPN, is nieuwsgierig naar de ervaringen
van andere IT-professionals binnen het IT Circle Nederland met ServiceNow (of andere
vergelijkbare tools).

Meer

Tijd

(Donderdag) 15:30 - 17:00(GMT+02:00)

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *