CIAM, hoe moeilijk kan het zijn?

16nov15:3017:00CIAM, hoe moeilijk kan het zijn?

Event Details

Klantbehoud is belangrijk. Daarbij is goede klantenservice en klantcontact essentieel. Maar dat is niet altijd eenvoudig. Tegenwoordig communiceren organisatie heel anders met klanten. Veel gaat nu online in plaats van fysiek.

Hoe bepaal je je Customer Identity & Access Management (CIAM)? Wat zijn de toegangsrechten van je klanten? Kunnen ze makkelijk bij de voor hen relevante informatie en applicaties, is dat seamless? En hoe zit dat met security en wachtwoord management? Bij Royal FloraHolland heeft dit vraagstuk al jaren de aandacht, zeker omdat Royal FloraHolland een Dual Branding uitdaging heeft.

Royal FloraHolland deelt tijdens
deze sessie zijn ervaringen en uitdagingen en is ook erg nieuwsgierig hoe andere organisaties met CIAM
omgaan. Wil je erbij zijn? Meld je dan aan via de Community Officer van je organisatie.

Meer

Tijd

(Dinsdag) 15:30 - 17:00(GMT+01:00)

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *