Hoe organiseer je 'het spontane gesprek' op afstand?

15mar15:3017:00Hoe organiseer je 'het spontane gesprek' op afstand?

Event Details

Eenzaamheid is een veel voorkomende klacht over werken op afstand, waarbij werknemers de informele sociale interactie van een kantooromgeving missen. Het doel van ‘de toevallige ontmoeting’ is om het gevoel van verbondenheid te versterken en creativiteit te stimuleren door je netwerk binnen de organisatie te vergroten. Welke maatregelen neem jij/jouw organisatie (zowel tactisch als operationeel) en hoe draagt dit bij aan de sociale interactie, het ‘erbij horen’ gevoel? Hoe stimuleer je de verbondenheid, voor zowel bestaande als nieuwe medewerkers. 

Dat gaan we tijdens deze bijeenkomst verder uitdiepen. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via de Community Officer van je organisatie.

Meer

Tijd

(Dinsdag) 15:30 - 17:00(GMT+01:00)

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *